پیام تبریک معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی داوطلب سلامت
پیام تبریک معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی داوطلب سلامت
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امسال با شعار (داوطلبان سلامت، تار و پود مردمی سازی سلامت ) به استقبال روز جهانی داوطلب می رویم .
پیام تبریک معاونت بهداشتی به مناسب این روز به شرح زیر است؛
چهاردهم آذر ماه(پنجم دسامبر) مصادف با روزجهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است. داوطلبان سلامت محله حلقه ارتباط بین نظام سلامت و سطوح محیطی جامعه بوده و هستند .داوطلبان و سفیران سلامت از نهاد و جنس خود مردماند که بدون هیچ چشمداشتی، ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خودمراقبتی با کمک به ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزههای مختلف، سطح سلامت مردم را بهبود میبخشند.
در حال حاضر 43717 خانوار تحت پوشش داوطلبین سلامت محله می باشند. به همین مناسبت از زحمات داوطلبان سلامت محله، سفیران سلامت خانوار، مدیران پرتلاش، کارشناسان بهداشت، داوطلبان متخصص در سازمان های حامی سلامت قدردانی می نمایم و این روز بزرگ را به همه عزیزان تبریک می گویم و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت در این راه بزرگ را خواستارم.
لینک کوتاه خبر :